می تواند نارسایی کلیه با فشار خون بالا است با هومیوپاتی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند نارسایی کلیه با فشار خون بالا است با هومیوپاتی درمان

برادر من از نارسایی کلیه رنج می برند، در دیالیز به مدت 3 سال، به علت فشار خون بالا، او می تواند پیوند را ندارد، او میتواند تحت درمان هومیوپاتی؟ برای این بیماری، هومیوپاتی ممکن است در برخی رشته کمک کند اما به اندازه کافی به آن را درمان کند.

ماده ای است که باعث می شود که نشانه های بیماری در افراد سالم علائم مشابه در افراد بیمار درمان: هومیوپاتی یک سیستم از طب جایگزین در سال 1796 توسط ساموئل هانمن ایجاد بر اساس دکترین خود را از راه های درمان مانند مانند است. اما برخی از مردم هومیوپاتی به عنوان یک شبه علم در نظر گرفته، این است که به دلیل محققان دریافته اند که آن را موثرتر از دارونما. بنابراین به عنوان یک درمان بحث برانگیز است، ما مردم توصیه نمی به آن را، تا زمانی که خود راههای دیگری برای حل مشکل کلیه است.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک جایگزین خوب از هومیوپاتی، به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، آن را با هدف درمان بیماری های کلیوی از دلایل زمینه ای. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند سلول های آسیب دیده ذاتی تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر چه طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین روش های درمانی موثر برای درمان نارسایی کلیه است، اما در طول درمان ما برخی داروهای دیگر، که در چینی سنتی گیاهان دارویی بر اساس طب اعمال می شود، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است. بهترین روش های درمانی تنها باید بر اساس تشخیص دقیق و جامع از وضعیت بیماری منحصر به فرد هر فرد داده می شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، هومیوپاتی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: